Kasvata
verkkokauppasi
myyntiä

Autamme brändejä kasvattamaan bisnestä tiedolla johdettujen oivallusten kautta.

olet hyvissä käsissä, ja hyvässä seurassa

Growth services

Hanki lisää kävijöitä verkkokauppaasi

Tarvitsetko lisää ostavia asiakkaita verkkokauppaasi?

Tämän palvelun avulla pääset käsiksi vielä hyödyntämättömiin markkinoihin ja luot Facebook-, Instagram- ja Google -mainoksia, joilla kasvatat verkkokauppasi kävijämäärää.

Optimoi verkkokauppasi

Onko kaupassasi paljon kävijöitä, mutta liian vähän myyntiä?

Kattavassa verkkokaupan auditoinnissa paikannamme suurimmat konversion pullonkaulat ja esitämme parannusehdotuksia, joilla on aidosti vaikutusta. Nosta myynti ja konversio maksimitasolle!

Kasvata brändiäsi yli rajojen

Oletko valmis viemään brändisi kotimaan rajojen ulkopuolelle?

Kokeneet verkkokaupan asiantuntijamme tuovat kaupalliset supervoimansa käyttöösi. Paikallistuntemuksella ja teknisellä osaamisella tarjoamme sinulle työkalut uusien markkinoiden haltuun ottamiseen.

Mitä on verkkokaupan kasvu?

MITÄ ON VERKKOKAUPAN KASVATTAMINEN DATALLA?

Verkkokaupan kasvattaminen datalla johdetusti
Verkkokaupan myynnin kasvua käsi kädessä

KÄSI KÄDESSÄ

Autamme mahtavia brändejä saavuttamaan potentiaalinsa

Autettuja brändejä ympäri maailman

250

Myynnit parhaasta kampanjastamme (€)

350000

Asiakkaidemme vuosikasvu vähintään (%)

40

Woolmanin osaajien lukumäärä

86

Usein kysytyt kysymykset

Growth hacking on menetelmä ja ajattelutapa.
Growth hacking, eli tuttavallisemmin kasvuhakkerointi, tähtää verkkokaupan tavoitteelliseen kasvuun. Growth hackerit hyödyntävät psykologiaa, tilastoja, A/B-testausta, käyttäjäkokemuksia ja paljon muuta optimoidakseen Shopify-verkkokauppoja. He testaavat ja analysoivat dataa jatkuvasti nähdäkseen, mikä toimii ja mikä taas ei. Lue lisää growth hackingistä täältä

Uskomme, että parhaat tulokset saavutetaan ymmärtämällä liiketoimintaasi. Kokeneista verkkokauppiaista ja digitaalisen markkinoinnin ammattilaisista koostuva tiimimme auttaa sinua kasvattamaan Shopify-verkkokauppaasi. Alla on esitelty growth hacking palvelumme neljä vaihetta:


1. vaihe: Liiketoiminnan analysointi
Aloitetaan tärkeimmästä: tutustutaan toisiimme. Ei vain pinnallisesti vaan perusteellisesti. Mikä on toiminut tähän saakka? Mikä taas ei? Tässä vaiheessa analysoimme liiketoimintaa, kilpailijoita & kohdeyleisöä. Saatamme jopa löytää piilossa olevan asiakasryhmän, jota et ole edes tullut ajatelleeksi! Rakennamme yhteistä ymmärrystä ja laadimme tehokkaan toimintasuunnitelman.

2. vaihe: Oikeiden mittareiden tunnistaminen & saapuvan datan analysointi
Mittaatko saapuvaa dataa? Hyvä. Saatko yksilöllisiä tulkintoja siitä? Ratkaisevaa. Yhdessä etsimme sopivat mittarit ja yksinkertaistamme saapuvaa dataa, jotta ymmärrät, mikä toimii juuri sinun yrityksellesi ja mikä taas ei. Tämän seurauksena voimme esittää datapohjaisia kehitysehdotuksia, joilla on aidosti vaikutusta verkkokauppasi suorituskykyyn.

3. vaihe: Viimeistely sprinttien ja työpajojen avulla
Nopeaa oppimista ja jatkuvaa kehitystä? Kyllä, kiitos! Käytämme kasvuhakkeroinnin työkaluja - sprinttejä ja työpajoja - opettaaksemme sinua saavuttamaan yhä parempia tuloksia. Panostamme yhdessä strategiaan ja kartoitamme keinoja, joiden avulla saavutat asetetut tavoitteet. Sprinttien aikana suoritamme A/B-testausta ja analyysia, jotta opit tekemään samoin omassa työssäsi.

4. vaihe: Tiimisi osaamisen kasvattaminen
Teemme kaiken yhdessä. Tavoitteemme on saavuttaa kestäviä tuloksia sinulle, ja uskomme, että parhaat tulokset saavutetaan jakamalla meidän tietomme tiimisi kanssa.

Kun digitaalinen markkinointi keskittyy asiakkaiden hankintaan, verkkokaupan kasvupalvelu keskittyy aina yrityksesi seuraavaan vaiheeseen.

Se vastaa vaikeampiin kysymyksiin, kuten:

"Missä kadotat kaikkein arvokkaimmat liidisi?"

"Kuinka voit rakentaa asiakkaan elinkaariarvoa?"

"Kuinka voit parantaa liiketoimintaasi  ja millaisia työkaluja tarvitset siihen?"

Toisin sanoen: digitaalinen markkinointi tuo asiakkaan pihalle, mutta kasvupalvelut lisäävät myyntiä.
Verkkokaupan kasvupolku alkaa maksullisista mainoksista, etenee huikeisiin asiakaskokemuksiin paketin avaamisessa, vie uusien markkinoiden valloitukseen ja perustuu koko ajan dataan ja myynnin kasvattamiseen. Ei yksittäisistä toimenpiteistä, vaan kyvykkyydestä suoriutua kokonaisuudessa aina paremmin.

Sen lisäksi, että tarjoamme käyttöösi markkinoinnin ammattilaisia, kokeneita verkkokauppiaita ja digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijoita, toimimme myös elinikäisenä liiketoimintakumppanina. Uskomme vahvasti pitkäkestoisiin suhteisiin ja käsi kädessä työskentelyyn. Kansainvälisenä toimijana voimme auttaa sinua helposti ylittämään rajoja. Yhteisömme on levittäytynyt eri puolille Eurooppaa, joten tarjolla on runsaasti paikallistuntemusta ja huikeat skaalausmahdollisuudet.

Lue lisää Woolmanin tarinasta.

Kyllä, meillä todellakin on sitä. Saatat olla yllättynyt siitä, että asiakkaamme tulevat paitsi EU: sta myös Kanadasta, Yhdysvalloista ja Etelä-Amerikasta. Olemme testanneet ja lähteneet  uusille markkinoille kymmenien tuotemerkkien kanssa auttamalla heitä perustamaan uusia operaatioita ja testaamaan D2C -verkkokauppoja kokeiluna useissa maissa.

Asiaankuuluvan sisällön luominen verkkokaupan yrityksellesi on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Tieto kuinka houkutella yleisöjä ja rakentaa mielekkäitä suhteita heidän kanssaan on avainasemassa paitsi nyt, myös tulevaisuudessa. Maailmassa, joka on täynnä loputtomia tietoja, sinun on löydettävä äänesi ja erotuttava. Lue täältä kaikki ainutlaatuisen sisällön luomisen tärkeydestä.


Jos tarvitset muita palveluja (kuten Success&Support -tukipalvelua, hakukoneoptimointia, sähköpostimarkkinointia tai mitä tahansa muuta lisätyötä), kannattaa pyytää sitä milloin tahansa.

Autamme mielellämme!

YHTEISTYÖSSÄ