Woolmanin tarina

Kaikilla yrityksillä on mahdollisuus onnistua liiketoiminnassa, mutta usein niitä pidättelevät resurssien puute tai teknologian monimutkaisuus. Meidän tavoitteemme on tehdä verkkokaupasta helppoa ja jännittävää. Autamme kauppiaita käymään kauppaa missä ja milloin vain.

Superpowering the world of Commerce

Brändejä autettuna ympäri maailman

250

Työntekijöitä, joista yli 10 kauppiaita

100

Maatoimistoja: Suomi, Ruotsi, Alankomaat ja Iso-Britannia

7

Woolmanin sovelluksia ja integraatioita

18

Skaalautuvaa verkkokauppaa oikean liiketoimintakumppanin avulla

Mikä tekee Woolmanista ainutlaatuisen?

Teemme töitä asiakkaidemme kanssa käsi kädessä

Meille arvomme ovat supervoimiamme

Helppous

Menestyvän liiketoiminnan pyörittäminen tarkoittaa oikeiden ratkaisujen löytämistä kuhunkin taisteluun. Meidän maailmassamme pahuus ilmenee monimutkaisuutena, jota vastaan taistelemme joka päivä. Verkkokaupan pitää toimia ongelmitta riippumatta siitä, kuinka paljon kieliversioita, valuuttoja, verokantoja ja toimitustapoja on. Suojelemme kaupankäynnin helppoutta kauppiaiden puolesta ja torjumme pahuutta, jotta se ei estä liiketoiminnan kasvua.

Meidän kanssamme on helppo asioida:

✔ei katteettomia lupauksia

✔ei vaikeaselkoista ammattikieltä

✔ei liian monimutkaisia prosesseja ja tarpeetonta tekniikkaa 

Yhdessä

Asiakassuhteemme kestävät vuosia, eivät kuukausia. Teemme töitä käsi kädessä tapaamishetkestä jäähyväisiin.

Pysymme askeleen muita edellä panostamalla oppimiseen ja jakamalla löydöksemme asiakkaiden kanssa.

Tätä yhteistyö kanssamme tarkoittaa:

✔työskentelemme käsi kädessä 

✔ei tarpeetonta byrokratiaa

✔käytämme aikaa asiakkaan liiketoimintaan tutustumiseen

✔olemme matala organisaatio toimitusjohtajasta harjoittelijaan ja teemme töitä moniosaajatiimeissä valjastaaksemme supervoimamme asiakkaan kaupankäynnin vauhdittamiseen

Rohkeus

Kaupankäynnin maailma on jatkuvassa muutoksessa. Sitä muokkaavat digitaaliset ratkaisut, jotka tarjoavat uusia tapoja asiakkaiden tavoittamiseen sekä tavaroiden ja palveluiden kuluttamiseen. Se vaatii rohkeutta. Rohkeutta nostaa rimaa, testata uusia konsepteja ja tehdä innovaatioita. Emme pelkää mielipiteemme kertomista ja tien näyttämistä.  Se tarkoittaa uusien liiketoimintaideoiden lanseeraamista, kaupan skaalaamista ja uusien markkinoiden valloittamista. Meille rohkeus on luonnollinen osa yrittäjän DNA:tamme.

Rohkeus tarkoittaa 

✔mukavuusalueelta poistumista

✔rohkeutta seurata visiotaan

✔vaikeiden kysymysten esittämistä ja uusien ratkaisujen ehdottamista

✔asiakkaan tietämyksen yhdistämistä omaan osaamiseemme 

✔halua pysyä joustavana

✔johtajuuden ottamista silloin, kun muut eivät halua 

Hauskuus

Kaiken tämän on oltava myös hauskaa. Ilman hauskuutta menetämme kykymme innovoida, ylittää esteitä ja kehittyä. Rohkaisemme kollegoitamme ja asiakkaitamme avoimeen viestintään kaikissa tilanteissa luodaksemme psykologista turvallisuutta työyhteisössämme. 

Meille hauskuus tarkoittaa

✔turvallista ilmapiiriä, jossa voidaan jakaa uusia ideoita ja antaa huumorin kukkia

✔kannustamista rohkeasti erilaisiin ideoihin

✔ennakkoluulottomuutta

✔mahdollisuutta viettää yhdessä aikaa myös työajan ulkopuolella

✔isojen ja pienten saavutusten tunnustamista ja juhlimista

✔kaikkien asioiden jatkuvaa kehittämistä

Asiakkaidemme kertomaa

★★★★★

”Woolman ymmärtää liiketoimintahaasteita. He ymmärtävät asiakasdatan arvon ja auttavat meitä käyttämään sitä fiksusti. Me voimme keskittyä omaan liiketoimintaamme ja luottaa siihen, että Woolman on ajan tasalla Shopify Plus -alustan tarjoamista uusista mahdollisuuksista ja niiden hyödyntämisestä liiketoiminnassamme."

TIINA TUOHI

Verkkokauppapäällikkö, Ruohonjuuri

★★★★★

”Woolmanin tuki projektin aikana oli ratkaiseva. Laajan verkkokauppakokemuksen, Shopifyn teknisten ratkaisujen tuntemuksen sekä tiiviin Axla Logistics -yhteistyön johdosta pystyimme lanseeraamaan oman D2C-liiketoimintamallimme nopeasti.”

MARITA HANHINEVA

Markkinointijohtaja, Orkla Care Finland

Usein kysytyt kysymykset

Liiketoimintaomistajana suunnittelette tulevaisuutta tarkkaan. Keskitytte yrityksenne kasvuun, kokeilette uusia tuotteita ja laajennutte uusille markkinoille. Mutta tukeeko teknologia yrityksenne tulevaisuuden strategiaa? Missä näette itsenne viiden vuoden kuluttua? Liian usein hyviä brändejä pidättelee teknologia, vaikka se voisi auttaa toteuttamaan tulevaisuuden tavoitteet. Voimme auttaa parantamaan kannattavuuttanne tarjoamalla verkkokaupoillenne jatkuvaa kehitystä, mittaamalla asiakkaidenne sitoutumista ja tarjoamalla personointityökaluja.

Oikeat teknologiainvestoinnit tukevat paitsi tulevaisuuden tavoitteitanne myös kiihdyttävät yrityksenne kasvua. Ja se on meidän erikoisalaamme.

Pyydämme median edustajia esittämään tiedustelunsa täyttämällä yhteydenottolomakkeemme.

Accordion content

Etsimme aina uusia osaajia. Täältä löydät tällä hetkellä avoinna olevat työpaikat.

Accordion content

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi täältä? Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme.

Accordion content