Woolman Oy

Woolman Success & Support

Woolman on verkkokauppiaiden tukena arkityössä mutta myös silloin kun liiketoiminta hakee uusia suuntia. Teemme proaktiivista työtä sen eteen, että asiakkaamme menestyvät.

Woolman auttaa sinua määrittämään ja priorisoimaan verkkokauppasi ja liiketoimintasi haasteet. Puretaan yhdessä ongelma palasiksi ja ratkaistaan se! Meillä on rohkeutta tarttua haasteeseen kuin haasteeseen. Me uskallamme sanoa myös "ei", jos toiveet ja todellisuus eivät kohtaa. 

“Kauppa ei lähde itsestään lentoon. Avaamisen jälkeen on tehtävä markkinointia, jotta kauppa kasvaa kannattavaksi.

Parhaiten se onnistuu alaan perehtyneiden ammattilaisten avulla. Verkkokauppiaan jatkuvan tuen avulla saan parhaan mahdollisen hyödyn Shopifysta.”

– Pauliina Kotamäki, Elsa & Eemil

Verkkokauppiaan jatkuva tuki muodostuu kolmesta osa-alueesta:

1. Customer Success Manager

Apunasi on koko Woolman-tiimi. Ensisijainen yhteyshenkilö on customer success managerimme. Hänen kauttaan tehtävät, viestit ja kommunikointi tapahtuu muulle tiimille. Yhdessä teemme verkkokaupastasi menestystarinan!

Customer success manager auttaa asiakasta hahmottamaan tärkeimmät tavoitteet ja priorisoimaan tehtävät tärkeysjärjestykseen. Sanomalla hulluimmat ideat tai vaativimmat haasteet ääneen, ollaan jo puolimatkassa tavoitteen saavuttamisessa.

2. Nopea reagointi

Kaipaatko uutta markkinointi-ideaa? Olet ajatellut ottaa käyttöön uuden sovelluksen verkkokaupassasi - mistä löydät oikean sovelluksen, kuka sen asentaa, miten sitä käytetään? Jo olemassa oleva integraatio voisi toimia pienellä hionnalla entistä tehokkaammin, mutta kuka pienet korjaukset osaa tehdä? Kauppasi ulkoasua pitäisi päivittää, mutta mistä aloittaa?

Haluamme auttaa verkkokauppaasi kokonaisuutena. Jokaisen pienen asian kohdalla, oli se sitten sovellus tai pieni muutos ulkoasussa, katsomme ensin onko se linjassa suuremman tavoitteen kanssa.

Tällaiset pienet, mutta verkkokaupan ja liiketoiminnan kannalta elintärkeät tehtävät kuuluvat myös jatkuvan palvelun piiriin. Nopeasti toteutettavat verkkokaupan kehitystyöt onnistuvat tiimiltämme hetkessä.

Jos kyseessä on kuitenkin enemmän työtä vaativa verkkokaupan muutostyö, saat vaivattomasti meiltä aina kiinteähintaisen tarjouksen. 

3. Proaktiivinen verkkokaupan kehittäminen

Jatkuvan palvelun asiakkaana teemme proaktiivista työtä verkkokauppasi ja liiketoimintasi edistämiseksi. Joka kuukausi käsittelemme verkkokaupan kasvua edistäviä osa-alueita syvällisemmin. Käsittelemme niin markkinointia, logistiikkaa, tilaus-toimitusketjuja, kansainvälistymistä, sovelluksia kuin asiakaspalvelua.

Olemme Suomen ainoa Shopify Plus Partner. Kyseessä on Shopifyn ylimmän tason kumppanuus, jossa he avaavat omat pidemmän aikavälin suunnitelmansa meille ennen muita mm. teknologia ja liiketoiminnan kehittämisen osa-alueilta. Varmistamme, että asiakkaanamme pääset hyödyntämään laajaa osaajaverkostoamme.

Kaipaatko lisätietoja? Ota yhteyttä! Keskustellaan lisää siitä, kuinka verkkokauppiaan jatkuva tuki auttaisi sinun arkeasi ja liiketoimintaasi! 

 

Pinja Kuitunen

Pinja Kuitunen 
Customer success manager

pinja.kuitunen@woolman.io 
+358 40 7369741 

Ota yhteyttä!

Tilaa uutiskirje