Woolman Oy

Verkkokauppaprojektin eteneminen

Jos kaipaat apua verkkokauppa-asioissa, tutustu palveluihimme:

Kiinnostuitko? 

 Ota yhteyttä

Tällä sivulla kerromme tarkemmin siitä, miten verkkokauppaprojekti etenee. 

Hyvin suunniteltu verkkokauppa

Verkkokaupan suunnittelu on ensimmäinen askel kohti uutta kauppaa. Määritellään yhdessä verkkokauppasi tarpeet. Tarpeita voidaan määritellä esimerkiksi seuraavin kysymyksin:

Kun kysymyksiin on saatu vastauksia, siirrytään seuraavaan vaiheeseen. 

Verkkokaupan rakentaminen alkaa

Mitäs sitten? Sitten tehdään töitä: koodataan, konffataan ja integroidaan! Verkkokauppaprojektin aikana voit itse olla aktiivisesti mukana työskentelyssä tai jättää asiat meidän huoleksemme.

Verkkokauppaprojektit kestävät yleensä yhdestä kolmeen kuukautta riippuen siitä, miten paljon voimme rakentaa olemassa olevista elementeistä ja kuinka paljon luomme uusia elementtejä verkkokauppaasi varten.

Integroimme tarvittaessa liiketoimintasi käyttämät taustajärjestelmät Shopifyihin. Projektin loppuvaiheessa koulutamme teidät käyttämään Shopifyta tehokkaasti. 

Verkkokaupan perustamisen hinta eli mitä uusi verkkokauppa maksaa?

Onko sinulla jo verkkokauppa vai oletko aloittamassa liiketoimintasi puhtaalta pöydältä? Puhuuko kauppasi suomea, englantia vai useampaa kieltä? Kelpaako sinulle Shopifyn teemakaupan valmiit tyylit vai luodaanko kokonaan uusi, näyttävä verkkokauppa?

Uuden verkkokaupan hinta koostuu monista isoista ja pienistä kysymyksistä. Vaikka et osaisi vastata kaikkiin kysymyksiin nyt tai vaikka viikonkaan päästä, voit pyytää meiltä tarjousta! Mietitään yhdessä, mihin hinta asettuu toiveisiisi perustuen.

Verkkokaupan ylläpito ja kehitystyöt

Valmis verkkokauppa! Kun verkkokauppasi on valmis, alkavat muut kehitystyöt: Miten asiakkaasi löytävät verkkokauppasi? Miten voisit tehdä vielä pikkuisen lisää myyntiä?

Näihin ja moniin muihin tulevaisuuden kysymyksiin löydämme mielellämme sinulle vastauksen. Woolman-tiimistämme ja laajasta osaajaverkostostamme löytyy vastauksia esimerkiksi hakukoneoptimointiin, Shopify-integraatioiden ja sovellusten asennukseen sekä sosiaalisen median syövereihin.

Verkkokaupan perustamisen jälkeen emme nosta käsiämme pystyyn vaan Customer Succes Management -tiimimme huolehtii siitä, että teidän osaamisenne lisääntyy, kauppa kasvaa ja voi hyvin.

Kokemuksia verkkokaupan perustamisesta 

Moni verkkokauppias on luottanut kauppansa kehittämisen meidän käsiimme. Kokemuksia kauniista ja toimivista verkkokaupoista ja tyytyväisistä verkkokauppiaista voit lukea Woolmanin blogista.

Puhelimen ja sähköpostin toisessa päässä on ihmisiä, jotka mielellään antavat vastauksia sinua askarruttaviin verkkokauppakysymyksiin. Autamme mielellämme myös liiketoimintasi harkitessa uusia tuulia. Ota yhteyttä - sillä moni asia selviää!

Ota yhteyttä  

Verkkokauppa-asiaa suoraan sähköpostiisi?