Perusta
D2C-verkkokauppa
D2C-verkkokauppa
Suoraan kuluttajille suunnatun myynnin kokeileminen ei ole mikään helppo liiketoimintapäätös – ymmärrämme sen. Senpä vuoksi sinun ei tarvitsekaan muokata liiketoimintamalliasi täysin uuteen uskoon, vaan me voimme auttaa sinua testaamaan D2C-myyntiä kokeiluna.
Autamme sinua perustamaan ikioman D2C-verkkokaupan 4–16 viikossa ja ylläpitämään sitä nykyisten järjestelmiesi ulkopuolella, kolmannen osapuolen logistiikan avulla. Hahmottelemme ja rakennamme huolella suunnitellun verkkokaupan yhdessä.
Autamme jopa tuomaan kävijöitä kauppaasi ja teemme siihen parannuksia tarpeen mukaan. Kun liiketoiminta osoittautuu kannattavaksi, autamme sinua skaalautumaan.
Uuden myyntikanavan avaaminen ei ole mikään helppo tehtävä. Miksi siis kannattaisi investoida D2C-kanavaan? Vastaus on yksinkertainen: voit pitää kaikki langat omissa käsissäsi. Myös kannattavuutesi paranee sen myötä, kun jälleenmyyjien kustannukset pienenevät.
Usein kysytyt kysymykset
Uuden liiketoimintamallin käyttöönotto voi olla haastavaa ja työlästä, mutta me tarjoamme sinulle helpon keinon tunnustella mahdollisuuksiasi: D2C-kaupan kokeilun avulla. Nopean käytännön kokeilun avulla voit helposti testata liiketoimintasi D2C-potentiaalia käytössäsi olevien tietojärjestelmien, varastotoimintojen ja toimitustapojen ulkopuolella. Kyseessä on liiketoimintajohdon tekemä liiketoiminnan kokeilu. Siinä piilee ratkaisun nerokkuus. Nopean D2C-kokeilun avulla voit testata D2C-myynnin mahdollisuuksia ja päättää kokeilun jälkeen jatkosta.
On. Myymällä suoraan kuluttajille saavutat 10-15 %:n säästöt tukkukaupasta ja 15-40 %:n säästöt jälleenmyynnistä. Mutta se on vasta alkua. Aidon lisäarvon tuottaminen asiakkaille on ratkaisevan tärkeää myynnin kasvattamisessa. D2C-strategia sopii siihen tarkoitukseen täydellisesti.
Juuri nyt on paras hetki hypätä D2C-kehityksen kelkkaan. Tutkimusten mukaan markkinat ovat nyt kuumana koronapandemian vuoksi. Jopa siinä määrin, että jos sinun brändisi ei ota nopeita askelia eteenpäin, jää se pian kilpailijoista jälkeen. Ainoa olennainen kysymys onkin se, mikä on sopivin tapa perustaa D2C-kanava juuri sinulle?
Me Woolmanilla on uskomme, että työskentelemällä käsi kädessä saamme aikaan hienoja asioita. Yhdessä rakennamme ja autamme sinua kehittämään D2C-kaupan, joka on täysin räätälöity sinun tarpeittesi mukaan, eikä uhkaa myyntiä muissa myyntikanavissa.
Tässä menestyvän D2C-kaupan rakentamisen viisi vaihetta:
1. Suoran kuluttajamyynnin liiketoimintapotentiaalin kartoitus
2. Parhaan käyttäjäkokemuksen ja designin suunnittelu liiketoiminnalle
3. Verkkokaupan rakentaminen ja tarvittavien työkalujen käyttöönotto
4. Tiimin valmiuden varmistaminen käyttöönottoon
5. Asiakashankinnan avustaminen ja verkkokaupan jatkokehittäminen
Toimivaksi todettu menetelmämme on auttanut lukuisia tunnettuja brändiä kokeilemaan D2C-myynnin mahdollisuuksia. Kun brändin liikeidea osoittautuu toimivaksi, autamme yrityksiä skaalaamaan toimintansa entistä suurempaan kasvuun. Tutustu brändien menestystarinoihin täällä.
Ymmärrämme, ettei D2C-kaupan perustaminen aina ilahduta tukku-, vähittäis- ja jälleenmyyjiä. Etkä takuulla halua ajautua hintakilpailuun oman brändisi kanssa. Voit välttää tämän testaamalla omassa kanavassasi täysin uusia palvelutapoja. Voit tarjota D2C-kanavalla tuotteita yksinoikeudella, koota kokonaan erilaisia tuotepaketteja tai luoda tilauspohjaisen kuukausimaksullisen palvelumallin. Eri tarjoomalla et kilpaile nykyisten jälleenmyyjiesi kanssa. Itse asiassa myös jälleenmyyjäsi hyötyvät asiakasymmärryksestä, jota kerrytät D2C-kanavan kautta. Kanta-asiakasohjelmat voi ja kannattaa jakaa jälleenmyyjäverkoston kanssa pidemmällä aikavälillä. Mikä D2C-vaihtoehto sopisi sinun yrityksellesi parhaiten? Keskustele asiantuntijan kanssa.
Oletko huolissasi hitaasta ja kalliista IT-projekteista? Älä suotta. Tarjoamme D2C-kauppan kokeiluversiona (nopean kokeilun kauppana, jota voit skaalata milloin tahansa). Autamme sinua luomaan huolella suunnitellun D2C-konseptin Shopify alustalla, ja D2C-kauppasi on toimintavalmis 4–16 viikon kuluessa. Tämän jälkeen vuorossa on asiakashankintaohjelma sekä jatkuvan kehittämisen jakso, jonka aikana optimoimme kauppasi asiointia ja mittaamme tuloksia. Kun saavutamme asetetut tulokset, autamme sinua skaalaamaan isosti.
Koska tavoitteemme on auttaa sinua avaamaan huolella suunniteltu, nopean kokeilun ja kasvun kauppa, ennakoimme aina skaalautumistarpeen myös kotimaan rajojen ulkopuolella. Olemme perehtyneet skaalaamiseen tarvittavaan teknologiaan ja varmistamme, ettei mikään estä kauppasi ripeää kansainvälistä skaalautumista. Käytössämme on pettämätön suunnitelma, jonka avulla olemme jo auttaneet monia muita. Ota selvää, miten.
Etkö löydä kysymystäsi tältä sivulta? Autamme mielellämme, ota yhteyttä.