Woolman Oy

Nordic Shipping App FAQ

Nordic Shipping App FAQ

 
Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. 
Jos et löydä vastausta kysymyksiisi tältä sivulta, voit esittää kysymyksesi osoitteeseen nsasupport@woolman.io.
Siirry Nordic Shipping App -sovelluksen sivulle >>

Mikä Nordic Shipping App oikein on?

Nordic Shipping App on Shopify-kauppoihin liitettävä toimitustapasovellus. Sovellus on suunniteltu palvelemaan ensisijaisesti pohjoismaisia kauppiaita ja kuluttajia. Sovelluksella voit tulostaa käyttämiesi kuljetusliikkeiden pakettikortit verkkokauppatoimituksiisi suoraan Shopify-ylläpidosta.

Sovelluksessa on valmis integraatio pohjoismaiden suosituimpiin toimitustapoihin: Postiin, Matkahuoltoon, DB Schenkeriin ja GLS:n.

Lisäksi sovelluksella voi ottaa käyttöön Unifaunin kautta kansainväliset toimitustavat kuten: PostNord (Suomi ja Ruotsi), DHL, FedEx ja UPS. Voit tulostaa sillä osoitekorttien lisäksi ulkomaan toimituksiin tarvittavat tullidokumentit kuten kauppalaskut sekä CN23- ja CN22-lomakkeet.

Mitä ovat Nordic Shipping Appin dokumentit?

Mitä tarkoittaa paketeissa "Billing Plans" X kpl ilmaista pakettikorttia/kk?

Mitä tarkoittaa maksimilaskutus/ kk?

Tarvitsenko Shopify Carrier Calculated Shipping –sovelluksen käyttääkseni Nordic Shipping Appia?

Mitä teen kun saan tilauksen?

Miten tuotetiedot liittyvät toimituksiin?

Saitko vikailmoituksen Nordic Shipping Appista?

Millaisia ovat Nordic Shipping Appin tulosteet?

Tarvitsenko Nordic Shipping Appia jos olen ennen tehnyt osoitekortit kuljetusyhtiön omassa järjestelmässä tai palvelussa?

Verkkokauppa-asiaa suoraan sähköpostiisi?