Woolman Oy

Nordic Shipping App FAQ

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin liittyen Woolmanin toimitustapa- ja osoitekorttisovellukseen. 

Jos et löydä vastausta kysymyksiisi tältä sivulta, voit esittää kysymyksesi osoitteeseen nsasupport@woolman.io.

Siirry Nordic Shipping App -sovelluksen sivulle >>

Mikä Nordic Shipping App oikein on?

Nordic Shipping App on Shopify-kauppoihin liitettävä toimitustapasovellus. Sovellus on suunniteltu palvelemaan ensisijaisesti pohjoismaisia kauppiaita ja kuluttajia. Sovelluksella voit tulostaa käyttämiesi kuljetusliikkeiden pakettikortit verkkokauppatoimituksiisi suoraan Shopify-ylläpidosta.

Sovelluksessa on valmis integraatio pohjoismaiden suosituimpiin toimitustapoihin: Postiin, Matkahuoltoon, DB Schenkeriin ja GLS:n.

Lisäksi sovelluksella voi ottaa käyttöön Unifaunin kautta kansainväliset toimitustavat kuten: PostNord (Suomi ja Ruotsi), DHL, FedEx ja UPS. Voit tulostaa sillä osoitekorttien lisäksi ulkomaan toimituksiin tarvittavat tullidokumentit kuten kauppalaskut sekä CN23- ja CN22-lomakkeet.

Mitä ovat Nordic Shipping Appin dokumentit?

Mitä tarkoittaa paketeissa "Billing Plans" X kpl ilmaista pakettikorttia/kk?

Mitä tarkoittaa maksimilaskutus/ kk?

Tarvitsenko Shopify Carrier Calculate Services –sovelluksen käyttääkseni Nordic Shipping Appia?

Mitä teen kun saan tilauksen?

Saitko vikailmoituksen Nordic Shipping Appista?

Millaisia ovat Nordic Shipping Appin tulosteet?

Verkkokauppa-asiaa suoraan sähköpostiisi?