Myynnin kasvattaminen verkkokaupassa
Testaa nopeasti, kehitä mainontaa saumattomana osana verkkokauppaasi, löydä oikeat mittarit ja menesty!
Business Finlandin Experience Commerce Finland -ohjelma tehostaa suoraan kuluttajille myyvien yritysten (direct to consumer, D2C) kansainvälistä kasvua. Sen tavoitteena on lisätä yritysten kyvykkyyttä vastata digiajan asiakkaiden odotuksiin yksilöllisestä ja saumattomasta asiakaskokemuksesta.
Business Finlandin rahoitusvaihtoehtojen ja palveluntarjoajien avulla yritykset voivat uudistaa liiketoimintamallejaan. Uudistamisen kautta yritykset voivat kehittää vetovoimaisia brändejä sekä tulevaisuuden kaupan teknologioita.
Ohjelman kohderyhmää ovat muun muassa tuotteitaan ja palveluitaan suoraan kuluttajille myyvät yritykset. Ohjelmaan osallistuvat yritykset voivat hakea muun muassa Tempo-rahoitusta. Tempossa saa 50 000 euron avustuksen noin 66 000 euron hankkeeseen.
Experience Commerce Finland -ohjelma on nelivuotinen. Se tulee palvelemaan eri kasvun vaiheissa olevia yrityksiä. 2023 loppuun kestävä ohjelma mahdollistaa yrityksille toimialat ylittävän yhteistyön, innovoinnin sekä rahoitusta kehittämisen tueksi. Business Finland rahoittaa ohjelman innovaatiohankkeita yhteensä 40 miljoonalla eurolla.
Lue lisää Experience Commerce Finland -ohjelmasta Business Finlandin sivulta.
Ota Woolmanin kokenut asiantuntijatiimi avuksesi kansainvälisen kasvun strategian tekemiseen! Tiimillä on vahva kokemus verkkokauppa-alasta, kansainvälisen liiketoimintamallin suunnittelusta ja yritysten kansainvälistymisestä.