Mitä saimme aikaan?
Aconin varatoimitusjohtaja Marko Manninen antoi Woolmanille arvosanan 10+ yhteistyöstä ja ensiluokkaisesta palvelusta.
Sivustovierailua päivässä
5900
Valmis verkkokauppa viikoissa
4
Myyntiä
14000000

Haaste
Heikosti suoriutuva Magento hidasti kansainvälistä kasvua
Aconin vanha Magento-verkkokauppa hidasti yrityksen kasvua. Ylläpitoon ja virheiden korjaamiseen upposi aikaa ja rahaa.
✔️ Aika kului vikojen korjaamiseen kansainvälistymisen sijaan.
✔️ Alusta ei kyennyt tukemaan & vaalimaan Aconin vahvasti kasvavaa yhteisöä.
✔️ Puutteellinen toimintavarmuus & kyvyttömyys skaalautua kansainvälisen kasvun näkökulmasta.
✔️ Ongelmat tilausten hallinnassa kaikissa myyntikanavissa, erityisesti Amazonissa.
Ratkaisu
Siirtyminen Shopify Plus -alustaan & automaatiotyökalujen hyödyntäminen
Kansainvälisen kasvun kiihdyttämiseksi Acon halusi verkkokauppaalustan, joka kiihdyttää kasvua - ei pelkästään nykytilassa vaan myös tulevaisuudessa.
✔️ Verkkokauppa vaihdettiin yksinkertaiseen, skaalattavaan monikauppaekosysteemiin, jossa jokaisella markkina-alueella on käytössä paikalliset valuutat, kuljetusliikkeet ja kieli.
✔️ Aconin tilaustenhallinta kaikissa myyntikanavissa, myös Amazonissa, keskitettiin yhteen paikkaan.
✔️ Asennettiin helppokäyttöisiä automaatiotyökaluja Aconin kasvavan yhteisön kasvattamiseen & vaalimiseen.


TULOKSET
Aconin verkkokauppa mahdollistaa kasvun
Aconista on tullut menestystarina, jollaisesta useimmat brändit voivat vain haaveilla. Siirtymällä Shopify Plus -alustalle Acon onnistui helposti skaalaamaan ja laajentamaan liiketoimintaansa uusille markkinoille.
✔️ Aconin Amazon-myynnit ovat ylittäneet 3 miljoonaa euroa.
✔️ Yhdysvalloista on tullut yrityksen tärkein markkina-alue.
✔️ Magenton puutteet ovat vaihtuneet kansainväliseksi kasvuksi Shopifyssa.
✔️ Yritys on ylittänyt myyntitavoitteensa.