Woolman Oy

Vaatelaastari tulee asiakkaille tutuksi growth hackingin avulla

Vaatelaastari tulee asiakkaille tutuksi growth hackingin avulla

Oikiat Design Oy lanseerasi vaatelaastarin huhtikuussa Woolmanin kanssa toteutetun Shopify-kaupan avulla.

Suomessa valmistettavat vaatelaastarit ovat arjen innovaatio. Ne auttavat korjaamaan vaatteita ja asusteita helposti. Nyt tuotteita voi tilata suoraan verkkokaupasta kotiovelle ja pidentää näin vaatteiden käyttöikää. Mikä parasta on vaatelaastareita tarjolla useilla upeilla kuoseilla.

Uuden tuotteen saapuessa markkinoille ovat tiimin jäsenet olleet esillä mediassa ja erilaisissa tapahtumissa ympäri Suomea. Tämän lisäksi on haastettu ihmisiä korjaamaan ja hienontamaan jo olemassa olevia vaatteita, eikä suinpäin heittämään tuotteita roskiin.

Nostetta growth hackingista

Asiakashankinnassa Oikiat Design Oy on luottanut Woolmanin toteuttamaan Growth Hackingiin. Growth Hacker Mikko Rekola on auttanut maksetun asiakashankinnan käynnistämisessä ja jatkuvassa tehostamisessa erityisen sprint-mallin avulla.

– Olimme tehneet sähköistä markkinointia myös aiemmin, mutta halusimme syventää osaamistamme verkkokauppaan sopivaksi. Tulokset ovat olleet erittäin hyviä ja olemme oppineet Mikon ohjauksessa, miten mainontaa voi toteuttaa tehokkaasti myös omatoimisesti, toteaa yrityksen toimitusjohtaja Jetta Liukkonen.

– Mikä parasta, mainoksiamme on kehuttu asiakkaiden toimesta ja pystymme helposti mittaamaan mainonnan tehoa. Mainokset erottuvat joukosta ja jäävät selvästi asiakkaiden mieleen. Liikkuvan kuvan voima on valtava, täydentää hallituksen puheenjohtaja Anne Jurvelin-Pummila.

Oletko kiinnostunut verkkokauppasi asiakashankinnan kehittämisestä growth hackingin avulla? Woolmanin kasvutiimi auttaa sinua saamaan asiakashankinnan tehon uudelle tasolle!

Jutun pääkuva: Vaatelaastari, Oikiat Design Oy, kuvaaja Sanna Krook.

 

Kaipaatko apua growth hackingissa?

Ota yhteyttä, rakennetaan liiketoiminnallesi sopiva ratkaisu yhdessä! 

Verkkokauppa-asiaa suoraan sähköpostiisi?