Woolman-blogi
Palautuksia ei voi täysin välttää, mutta niiden juurisyihin pystyy tarttumaan helpostikin. Ensin on tunnistettava syyt, jotka johtavat tuotteen palauttamiseen.
Pelkkä verkkokauppa ei tee autuaaksi – kauppaan pitää saada kasvavaa kävijävirtaa. Asiakashankinta on verkkokaupan tärkein yksittäinen osa-alue.
Woolman-tiimi saa usein kysymyksiä Shopifyn kassasta ja sen muokattavuudesta. Olemme tähän artikkeliin koonneet yleisimmät kysymykset liittyen Shopifyn kassaprosessiin ja sen muokkausmahdollisuuksiin.
"Testaaminen kun on vaikeaa ja jokin voi mennä rikki." Onko todella näin? Lue verkkokaupan testaamisen keinoista.
Merkitsemällä tuotteita kuviin asiakkaasi pääsevät suoraan Instagram-kuvasi kautta ostamaan haluamansa tuotteen. Näin klikkauksien määrä ostopäätöksestä maksuun on taas himpun verran lyhyempi ja yksinkertaisempi.