Woolman-blogi
Orkla Care Finland ymmärsi potentiaalinsa vahvan asiakassuhteen rakentumisessa loppukäyttäjiin. Kuinka autoimme Orklaa D2C-verkkokaupan perustamisessa ?
Kuluttajien katoaminen kivijalkaliikkeistä pakotti kauppiaat kääntämään katseensa kohti verkkokauppaa ennennäkemättömällä tavalla. Koronavirus vauhditti entisestään muutosta kuluttajien tavassa kuluttaa: Itse ostaminen ei loppunut, vaan tapa ostaa muuttui
Verkossa voit vaikuttaa eniten kaupan vastuullisuuteen, kirjoittaa blogissa Woolmanin yksi perustajista ja toimitusjohtaja Juha Harju.
Kaikki viljelevät termiä omnichannel eli monikanavainen kauppa. Kivijalan ollessa yksi mahdollisista myyntikanavista, kauppiaiden tulisi ymmärtää sen tuoma lisäarvo asiakkaalle.
Tiivistettynä direct to consumer -ilmiössä on kyse siitä, että yritys markkinoi ja ennen kaikkea myy tuotteen suoraan loppukäyttäjille ilman välikäsiä.