Woolman-blogi
Verkkokaupan personointi parantaa asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä oikein tehtynä. Personointi on tehty helpoksi Shopify-verkkokaupassa, lue vinkit aiheeseen!
Upselling ja Cross-selling -toimenpiteet ovat verrattain helppoja tapoja kehittää asiakastyytyväisyyttä, myyntiä sekä keskiostoksen määrää. Lue lisää aiheesta!
Applen iOS14 uusimman päivityksen tuo mukanaan muutoksen, jolla tulee olemaan merkittävä vaikutus verkkokaupan mainostajan arkeen.
Subscription-malli mahdollistaa verkkokaupalle tasaisempaa kyytiä ja ennustettavuutta liiketoimintaan. Mitä muita hyötyjä tämä liiketoimintamalli tarjoaa verkkokaupassa? Katso myös käytännön esimerkit!
TUOHI Jewerlyn perustajalle, Reetta Tuohelle, on ominaisinta puhdaslinjaiset, yksinkertaiset muodot ja harkitut, viimeistellyt pinnat. Näiden kahden tekijän saumattomasta liitosta kumpuaa malliston kantava teema, ajaton kosketus – timeless touch. TUOHI Jewerly avasi keväällä 2020 Shopify-verkkokauppansa.